Spalio 10 d. „Drugelių“ grupės ugdytiniai vyko į Radviliškio Gražinos pagrindinę mokyklą, kurioje mokytoja, robotikos būrelio vadovė Gintarė Lipnevičienė bei pradinių klasių mokytoja Lina Dikavičienė organizavo ir pravedė integruotą gamtos mokslų ir informacinių technologijų veiklą „Giliuko kepurė“ .
Atvykus į mokyklą ugdytinius pasitiko mokytojos Gintarė ir Lina bei gerbiamas mokyklos direktorius Egidijus Dailidonis. Vaikai buvo pakviesti į gražią, atnaujintą mokyklos valgyklą po kelionės atsigerti arbatėlės, suvalgyti saldumynų. Pailsėjus vaikai buvo pakviesti į pirmąją edukacinę veiklą, kurią pravedė dailės mokytoja Vaiva Vaičiūnienė. Mokytoja pademonstravo, kaip galima sukurti norimą modelį ir jį išpjauti iš medžio ar kartono specialiomis staklėmis. Taip pat parodė, kaip veikia spausdinimo aparatai ir kaip gaminamos emblemos ant marškinėlių ar logotipai ant sienų bei plakatų. Ugdytiniai su nuostaba stebėjo visus procesus, buvo pasiūlyta patiems pabandyti atlikti keletą veiksmų. Vaikai labai džiaugėsi gautu rezultatu.
Toliau keliavome į poilsio zoną, kur mokytojos Gintarė ir Lina jau buvo paruošusi kitą užduotį. Padėti mūsų ugdytiniams buvo pakviestos 4 b klasės mokinės. Vaikai dekoravo medžio staklėmis išpjautus giliukus . Kūrybinės užduotys labai patiko vaikams. Per pertraukėlę mūsų ugdytiniai išmokė 4 b klasės mokines žaisti žaidimą „Pelytė ir katinas“. Mokytoja Edita pasiūlė visiems suvaidinti pasaką „Pirštinė“ Džiaugiamės, kad vaikai emocingai inscenizavo šią pasakėlę.
Vėliau visi buvo pakviesti į robotikos veiklas. Robotuko kūrimas ir programavimas ugdytinius labai sudomino . Mokinukai, bei mokytoja mokė mūsų grupės vaikučius konstruoti šuniuką, mašinas, traukinį, čiuptuvus, vartus. Vaikai nekantriai laukė, kol galės pamatyti, kaip veikia jų sukurti robotukai. Ugdytiniams labai patiko įmušti kamuoliukus į sukonstruotus vartus. Taip pat vaikai sukonstravo grėbtuvą su kuriuo galėjo perkelti įvairius nesunkius daiktus į kitą vietą. Vaikai sužinojo, kad robotą reikia ne tik surinkti, bet ir užprogramuoti, kad jis judėtų, važiuotų, ar degtų lemputės, švieselės. Manau, kad ir mūsų vaikučiai paūgėję galės vykdyti šias įdomias veiklas savarankiškai. Džiugu, kad robotikos užsiėmimuose lavinami ir naudojami įgūdžiai apima labai daug sričių – nuo matematikos iki elektronikos , tokia veikla leidžia praplėsti žinias apie techniką ir ugdo inžinerinį mąstymą. Programuojant ir konstruojant robotikos rinkinius buvo ugdomas loginis mąstymas, vaikai mokėsi savarankiškai priimti sprendimus, gerėjo koncentracija ir susikaupimas. Vaikai mokėsi išsikelti sau tikslą ir jo kryptingai siekti. Šis įgūdis ypač svarbus gyvenime, ne tik technikoje ar mokymosi procese.
Po šios įdomios robotikos veiklos visi vaikai buvo pakviesti į mokyklos kino salę, pažiūrėti animacinio filmuko. Tai buvo puiki dienos kuliminacija po daugybės įdomių veiklų. Grįžome pilni įspūdžių, su puikiomis nuotaikomis – laimingi ir praturtinti naujomis žiniomis Esame dėkingi Gražinos pagrindinės mokyklos direktoriui, mokytojoms, mokiniams už įdomų bendradarbiavimą ir šaunią patirtį.
Ikimokyklinio ugdymo mokytojos Edita B. ir Kristina M.