„Žiogelių“ grupės ugdytiniai įsitraukė į tarptautinį eTwinning projektą „Learn with STEM“. Projektas orientuotas į ikimokyklinio amžiau vaikų STEM sričių ugdymą ir skirtas ikimokyklinio amžiaus vaikams. Projekte dalyvavo pedagogai iš Turkijos, Lietuvos, Slovakijos, Kroatijos, Lenkijos ir Rumunijos. Projektas skatino vaikus tyrinėti pasaulį, tobulinti žinias ir įgūdžius STEM srityse. Projekto veiklų metu ugdytiniai per įvairias STEM veiklas tyrinėjo dvi pagrindines temas, tai: ekologija ir kosmosas. Veiklų metu ugdytiniai aiškinosi augalų augimo sąlygas, turtino žinias apie savo įstaigoje augančius medžius (jų aukštį, lapų formą, pavadinimus, kamieno storį ir kt.). Susipažino su medžių sėklomis, jas skaičiavo, lygino tarpusavyje, gamino sėklų kamuoliukus ir katapultas sėkloms išbarstyti. Taip pat žaidė žaidimus lauko erdvėse panaudodami gamtinė medžiagą. Na, o tyrinėdami kosmoso sąvoką, vaikai susižinojo apie planetas, jų pavadinimus, praplėtė žinias apie Saulę, Mėnulį. Taip pat sužinojo, kas yra kosmoso dulkės, atliko eksperimentus su magnetais „traukdami kosmoso šiukšles“ ir tai darė kartu su draugais iš kitų šalių. Taip pat gaminosi karūnas, kūrė kosmonauto vaidmenis. Skaičiavo planetas, erdvėlaivius bei patys kūrė kosminius erdvėlaivius galinčius išvalyti visas kosmoso šiukšles tam panaudodami lego kaladėles.
Projektas buvo labai įdomus ir įtraukiantis, sukurta daug prasmingų bendrų darbų: knyga iš „Outdoor classroom day/Lauko klasės veiklų“, bendra mozaika-dėlionė iš veiklų skirtų programavimo savaitei, vaizdo siužetas ir veiklų skirtų „Mokslo dienai“, knyga apie medžius įstaigoje su jų aprašymais, bendras plakatas „Kosmosas“, projekto pavadinimas sukurtas iš raidžių šešėlių. Projekto metu aktyviai bendradarbiavo tiek ugdytiniai, tiek pedagogai. Vyko daug bendrų susitikimų ir mokymų. Taigi, džiugu, kad prisijungėme prie tokio įdomaus projekto, kuris tobulino ugdytinių STEAM sričių gebėjimus, kūrybiškumą, kritinį mąstymą ir problemų sprendimą.
Ikimokyklinio ugdymo mokytoja D. Macikienė